Edindiğimiz anahtar kelime sayısı çoğu zaman “bir” ile sınırlı kalmayacaktır. Uzun vadedeki hedeflerimizin arasına eklemek istediğimiz bazı kelimeleri karşılaştırmak isteyebiliriz. İşte tam burada Google Insights aracı; bizi güvenilir Google verilerini kullanarak analiz imkanı sunuyor.
Yapmamız gereken tek şey Google Insights‘ı ziyaret ederek; sayfa içindeki anahtar kelime gireceğimiz boşlukları doldurmak. Sonrasında sistem otomatik olarak bir analiz çıkarıyor ve bize sonuçları incelemek kalıyor :)
Mesela örnek bir arama yapalım ; (firefox-internet explorer-chrome)
Görüldüğü üzere her kelime farklı bir renk olarak atanıp çizgisel bir grafik veriliyor. Sonuçları özelleştirmek için yukarıdaki butonları kullanmak yeterli. Temel olarak; aranan ülkeler - zaman - semt gibi filtreler uygulanarak grafikte özelleştirmeler yapılabiliyor.
alıntıdır...
SEO makaleleri serisi IV - anahtar kelime secimi ve anahtar kelimeleri karsılastırmak
Gönderen
Wyrus
on 25 Aralık 2008 Perşembe
2 yorum:
Havai Fişek, konfeti,maytap meşale ve parti malzemeleri konusunda en uygun fiyatları Havai Fişek Dükkanı sitesinde bulabilirsiniz. Tamamen yerli üretim malzemeler ile eğlencelerinizin yarıda kalmamasını hedefliyor. İyi Eğlenceler...
Havai Fişek, konfeti,maytap meşale ve parti malzemeleri konusunda en uygun fiyatları Havai Fişek Dükkanı sitesinde bulabilirsiniz. Tamamen yerli üretim malzemeler ile eğlencelerinizin yarıda kalmamasını hedefliyor. İyi Eğlenceler...
Yorum Gönder